Linoge Skrevet Februar 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2004 Jeg er inntrisert i å kjøpe Manta B fra 2L og oppover (GSI) Må være kjørbar Gjernet stylet ikke gått over 150.000 km Må ikke stå for langt fra oslo Pris ikke over 30.000 Helst nyere enn 1984, men Det meste av interesse. Tlf: 95 91 83 48 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zub Skrevet Februar 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2004 Jeg har en 84' Manta B Combicoupe, original sølvgrå med originale sideskjørt. Sitter i 90' Omega 2.0i og kasse, ferdig montert. Det som ble feil på EU-godkjenning var: Feste batteri, førerspeil manglet glass, lysjustering, og bremserør framme må skiftes (fås kjøpt ferdige, bare skru dit) er ingen lekkasje nå ,em nbegynner å bli rustne. Har en Omega motor og kasse til som jeg skulle ha blitt kvitt. Nytt green filter, plugger og fordelerlokk. Send PM hvis du er intressert. Går til høystbydende.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg