dannyfugl Skrevet Januar 26, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2011 (endret) Hei, har nettopp kjøpt en tipp topp stand Golf 3 '94, men eneste problemet er varmeapperatet. Vifta fungerer som den skal og alt skal egentlig fungere, du hørrer den switcher mellom varmt og kaldt luft osv. Slangene som skal føre varmen fra motor-rommet er varme så den tviler jeg på det er. Den lekker forsåvidt minimalt med vann. Det kommer forresten _bare_ kald luft ut nå. Er det noen som har hatt lignede problemer før? Mvh Danny Endret Januar 26, 2011 av dannyfugl Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passat05tdi Skrevet Januar 26, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2011 Jeg hadde det problemet, men jeg hadde en gåen termostat, men det ser du lett også, at ikke motor temperaturen går opp, nåla sto på bunn hele tida, og dermed fikk jeg heller ikke varme i bilen. Byttet den, og nå er det kjempe god varme. Siden Motortemperaturen din virket stabil, siden slangene var varme, så er det kanskje varmeregisteret, men jeg vet ikke hvordan man fikser det, men er dyrere enn å bytte termostat. Kan også være så lett som luft i systemet, eller for lite kjølevæske i beholderen. Siter VW Passat 3bg Highline 1.9 tdi 2005mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg