JosteinArnesen Skrevet Januar 21, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2011 Skal ha nye bremser til Kadetten. Det er en 1.2s med trommelbremser framme og bak. Men måtte oppgi bredde på bremsesko bak, fikk to altenativ 29mm og 46mm. Hvis noen vett det her så kan det spare meg litt tid? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opel Boy Skrevet Januar 23, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2011 Hei. Jeg kan sjekke for deg senere i dag. Men er det noe forskjell mellom 1.2s og 1.2n da ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JosteinArnesen Skrevet Januar 24, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2011 Takk! Det tror jeg ikke.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JosteinArnesen Skrevet Januar 26, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2011 Hei. Jeg kan sjekke for deg senere i dag. Har du sett på det nå? : ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opel Boy Skrevet Januar 27, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2011 Har du sett på det nå? : ) Beklager glemmer stadig vekk å måle når jeg er der borte :S men skal gi besked i morgen ;) beklager så meget Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opel Boy Skrevet Januar 31, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2011 Hei. beklager forumet har vert litt klikkings for meg. har ikke klart å poste kommentarer. Men bremseskoene mine var på 46mm ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JosteinArnesen Skrevet Februar 1, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2011 Takk! Og du har en helt original 1200s? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opel Boy Skrevet Februar 1, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2011 Takk! Og du har en helt original 1200s? :) Ja :D borsett fra bredderne da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einart Skrevet Februar 2, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2011 (endret) 1,2n motor hadde tromler framme og 1,2s motorene hadde skiver i følge manualboka for kadett c. det sto som regel 1,2s på blokka og hadde stempel med nedgravd for ventiler mens 1,2n motorene hadde groper i stemplene..(mindre komprisjon) Endret Februar 2, 2011 av Einart Siter 79 Opel Kadett C 79mod 2.2 79 Oldsmobile delta 88 01 Omega b2 bruksbil 77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt* 79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg