Treland123 Skrevet Januar 11, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2011 Problemer med varmeapparat i 1998mod. Audi A4. Motor varmen er fin, men den blåser bare kald luft inn i kupeen. Har hørt andre sier at det kan være registeret som kan være tett? Det er aircondition i bilen. Vil det gå ut over varmen vist det ikke er gass igjen til aircondition`en, eller har ikke dette noe med varmen å si? :wonder: Takk for svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
poppet Skrevet Januar 12, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2011 Problemer med varmeapparat i 1998mod. Audi A4. Motor varmen er fin, men den blåser bare kald luft inn i kupeen. Har hørt andre sier at det kan være registeret som kan være tett? Det er aircondition i bilen. Vil det gå ut over varmen vist det ikke er gass igjen til aircondition`en, eller har ikke dette noe med varmen å si? :wonder: Takk for svar. Kjør en diagnose på den, regner helt sikkert med at det er en spjeldmotor som ikke veksler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gullars Skrevet Februar 5, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2011 Det kan jo være noe så enkelt som lite kjølevæske. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
poppet Skrevet Februar 5, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2011 Det kan jo være noe så enkelt som lite kjølevæske. Da vil du få opp varsel, sitter en føler i ekspansjonstanken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyrhaug Skrevet Februar 5, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2011 Er nok registeret som er tett, hadde samme problem på min 97modell registeret var helt tett, så jeg byttet det og alt var i orden ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
poppet Skrevet Februar 5, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2011 Er nok registeret som er tett, hadde samme problem på min 97modell registeret var helt tett, så jeg byttet det og alt var i orden ;) Hadde samme problem på min, der var det en spjeldmotor som ikke virket, slik at jeg kunn fikk kald luft inn. Kjør en diagnose. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyrhaug Skrevet Februar 5, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2011 Hadde samme problem på min, der var det en spjeldmotor som ikke virket, slik at jeg kunn fikk kald luft inn. Kjør en diagnose. det er jo greit nok men jeg bare sier det, for en diagnose kan ikke fortelle deg om registeret er tett ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi4a Skrevet Februar 8, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2011 termostat !! toppakning !! varmeregistret !! sensor til termostatt !! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg