CrazyLoff Skrevet Januar 10, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2011 Heisann. Har et rart problem med min Passat 3B. Trodde først døren var frøset fast, men har hatt bilen på varming nå og den er umulig og få åpnet. Er det nå mulighet for og få opp dørtrekket innvendig eller en annen måte og få løs døren på? Siter __Volkswagen Golf 3 1,8GL 90Hk__ <--- SOLGT! __Volkswagen Golf 4 1,9TDI 130Hk__ <--- RIP! __Volkswagen Passat 1,8T 150Hk__ <--- SOLGT! __Volkswagen Passat 1,9TDI 130Hk <--- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
weheee34 Skrevet Januar 10, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2011 jeg måtte skru ut dør åpneren (innside),brette ut trekket så langt jeg turte, så inn med et rør og slå av plastikk "sylinderen" mellom sentrallås og låsemekanismen, da fikk jeg lirka opp låsemekanismen slik at det ble mekanisk låsing på den døren. det var ikke på en 3B, how ever... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg