tharshan Skrevet Januar 9, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2011 Då vudera eg nye felgar til civicen, og då kjem dei gamle til salgs. Dette er BK Racing BK238 felgar som vart pulverlakkerte for nokre år sidan. Så langt som eg kan sjå er felgane ganske fine, bortsett frå at den eine har ei rød stripe og at dei er skitne. Manglar også den eine senterkoppen. Dekkane som står på er egentlege klare til byttes ut, men dei er kjørbare. Framdekka er toyo t1-r som er ganske kantslitte heilt innerst, ellers 1-2 mm igjen til minimum grensa. Bak dekka er jamt slitte og er kanskje en halv mm igjen til minimumsgrensa. dim er 205/40. Foretrekker henting i Trondheim, men kan vere med på å kjøre halva vegen(innen rimeleg grenser) Felgane er 17x7", et38, 4x100 og 4x108 Pris: 4000,-/bud Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tharshan Skrevet Januar 24, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2011 Tar gjerne imot bud! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daniesands Skrevet Februar 7, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2011 Heisann! Jeg er inntressert i felgene dine hvis du ennda har dem! Ta kontakt 904 10 735! :) Siter 1995 Audi 80 slow and soon to bee low edition! ;) ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tharshan Skrevet Februar 10, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2011 SMS sendt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tharshan Skrevet Februar 15, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2011 Solgt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg