funkes Skrevet Februar 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2004 ALLE absolutt ALLE bilder/filmer fra streetmeet ved åråsen den 20 feb mottas med stor takk! Kan alle sammen være så snill og sende inn absolutt alt de har til denne ftp serveren?! 129.241.150.144 Brukernavn: bilder Passord: temp123 Det ville vært til stor hjelp! Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schnellfarer Skrevet Februar 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2004 Hei.. hvis du går inn på 200 forumet så har jeg lagt ut bildene der.. se under linken småprat.. Håper du kan få bruk for dem.. et stod foresten en sort evo parkert litt bortenfor parkeringsplassen der vi hadde streetmeet.. syntes det var rart at den ikke var inne sammen med oss.. kan kansje bare være tilfeldig.. Dette er helt jævelig.. har ikke ord.. bare veldig lei meg på dine veine.... Siter Living life in the fast lane!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReWrite Skrevet Februar 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2004 Jeg laster opp bildene, mens jeg skriver denne posten.. La de i en egen mappe som heter "rewrite" sånn at du kan sortere litt :) Siter Volvo 240 87 mod med B230FD fra 93! -Koseslede! x BMW 318i 86mod - Vinterbil/Dorivogn - Solgt til ncar! x Peugeot 405 GLI 90mod - Solgt! x Fiat Uno Turbo 87mod - Solgt! x BMW 318i 86mod - Solgt! x Jetta mk2 84mod - Solgt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shakotan Skrevet Februar 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2004 Originally posted by schnellfarer Hei.. hvis du går inn på 200 forumet så har jeg lagt ut bildene der.. se under linken småprat.. Håper du kan få bruk for dem.. et stod foresten en sort evo parkert litt bortenfor parkeringsplassen der vi hadde streetmeet.. syntes det var rart at den ikke var inne sammen med oss.. kan kansje bare være tilfeldig.. Dette er helt jævelig.. har ikke ord.. bare veldig lei meg på dine veine.... Den Sorte EVO'en du så tilhørte sannsynligvis Kenneth Moen, og han var inne på plassen nesten hele tiden. Dessuten er han kompis med CT gutta. Med andre ord et blindspor :) Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schnellfarer Skrevet Februar 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2004 Originally posted by FSR Den Sorte EVO'en du så tilhørte sannsynligvis Kenneth Moen, og han var inne på plassen nesten hele tiden. Dessuten er han kompis med CT gutta. Med andre ord et blindspor :) Beklager.. var ikke noen beskyldning, bare en observasjon. No hard feelings?? :) Siter Living life in the fast lane!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg