Danielsm Skrevet Januar 2, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2011 BIL: opel omega B2 2.2 16v stasjonsvogn. nyeste omega karroseriet ;) letter sagt, siste omega karroseriet som ble laget. B2 :) har klarta å "kræsja" omegaen for andre gang på 3 månder. først dulta jeg litt i ræva på ei merce og klarte å bungle frontfangeren og ødelegge lykta og grilln. så jeg kjøpte ny grill og lykt og retta ut bungeln. og idag klarte jeg å kjøre av veien. eller ikke helt av veien. kjørte rett inn i brøytekanten pga bilen slapp (ikke med vilje(a) hehe) så da vrengte jeg frontfangeren på ene siden mot venstre hjul og knakk noen deler av plasten på grillen i frontfangeren og venstre tåkelykt. gidder ikke begynne å reparere på dette siden det er plastikk. så hvor får jeg kjøpt ny originalfanger med venstre tåkelykt og venstre og høyre frontfangegrill og så mangler jeg den hetta over spylerdysa på høyre siden? hvor får jeg kjøpt alt dette? Siter Chevrolet Malibu Classic Wagon 1979 V8 410 bhp 383 STROKER VW caddy 1.9 TDI 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Januar 3, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2011 På opel, opeldeler.no, carparts.no veng.no, eller ebay Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danielsm Skrevet Januar 3, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2011 takker. men på veng.no så er det kunn firmaer som kan handle der. men det endte med at jeg bestilte tåkelykta og frontfangergrillene og spylerdysene på opel-parts og frontfangeren fra mekonomen. alt samlet ble det totalt ca 4200 kr. Siter Chevrolet Malibu Classic Wagon 1979 V8 410 bhp 383 STROKER VW caddy 1.9 TDI 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg