greipfrukt Skrevet Desember 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2010 Heisann! Er det mulig å koble til sub til org. anlegg i Passat (3C) ? Enn med USB-kabel ? Med tanke på iPod f.eks ? Magnus Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henriette1 Skrevet Februar 7, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2013 ja og ja :) får kjøpt aux ingang modul til org spillern signal kjøper du bare lav til høy adapter :) tar signal fra høytalerne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zahlo Skrevet Februar 12, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2013 Heisann! Er det mulig å koble til sub til org. anlegg i Passat (3C) ? Enn med USB-kabel ? Med tanke på iPod f.eks ? Magnus Jepp! For å forklare det litt mer så må du kjøpe en slik: Car Audio & Security: Car Stereo, Speakers & Subwoofers, Car DVD Players, GPS and CD Changers Finnes på biltema til under 200lappen. Finn noen høytalerkabler å skøyt deg innpå, og trekk signalkabler dit du har forsterker. jeg hadde en 08 MB Cklasse jeg gjorde det på og gikk bare fint :) Men jeg plukket ut spilleren for å få det litt penere siden det kun var høytalere i dørene og lengst inn i dashbordet :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg