Hallvardu Skrevet Desember 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2010 (endret) Nå leker jeg med tanken om å bytte ut 940in til fordel for å prøve noe nytt, da jeg har fått rista av meg det verste av volvo bassillen...:) litt om bilen! -94mod Turbo bil. -svart(orginalt) -351000ca på telleren pr dags dato. -chipet -3" JT eksos hele veien fra turbo med ei potte. -justert turbo trykk til 0.9 -40mm senking(ikke i vognkort) -Kon filter -Svarte cobra stoler i skin fram -stereo etter ønske... -17" eiker felger til sommer -hvite blinkers rundt om. Bilen bruker jeg og har brukt i 3år , uten store problemer,kun byttet slitedeler. Bruker litt olje men det er vel ganske normalt for en gammel turbobil. bilen skulle vært på EU kontroll i November, men det skal jeg få gjort fortløpende nå. Er også åpen for bytteforslag i BMW, alt fra og med 2.5 og opp som gjelder:) både bensin og diesel...:) bare slenger ut noen bilder her så får dere bare spørre om det er noe mere.. Endret Desember 10, 2010 av Hallvardu Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opeljosdal Skrevet Desember 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2010 solgt eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trostein Skrevet Desember 31, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2010 bytte i en bmw 316 compact? 1999 mod gått 135000km må på teknisk men dette er en smal sak:) ta kontakt om du er int :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hallvardu Skrevet Januar 7, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2011 hei, beklager treigt svar!:) bilen er ikke solgt, var på eu i går. Må bytte bremseklosser og en kalipter bak,så jeg satser på å få den godkjennt nå i neste uke:) 316 er jeg ikke interisert i, da det blir en litt stor åvergang er jeg redd..:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hallvardu Skrevet Januar 15, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2011 har oxo en opel vectra 1996 mod STV som har gått ca 210000 om det frister..;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hallvardu Skrevet Januar 19, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2011 Går nå til 35.000,- ferdig pruta ved rask avgjørelse...etterkontroll på EU-kontroll blir tatt i løpet av uka! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg