CraiZ Skrevet Desember 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2010 Hei folks Får vell starte en tråd om min "nye" bil som jeg kjøpte i Mars 2010 Bilen er en Audi A4 1.8 TSQ, en av de sjeldne A4'ene i TSQ version, god bilen har alt av utstyr bortsett fra el-vinduer bak. Info : - Audi A4 - 1,8t - 230hk & 330nm - Sedan Litt bilder av bilen sånn som den står nå : Ting som skal gjøres ; - Sote ruter - Just. Senkesett - Nye front lamper - Sommer Felger - Stabstag Foran og Bak - Nytt H. speil (like stort som V.speil) flere ting kommer Ting som er gjort : - Senkefjærer midelertidig - Byttet alt av bærearmer og foringer i forstilling - Downpipe 3" - Sports eksos 2,5" - Chip fra MTM - Sotet baklykter Hyggelig med litt negativt og positiv tilbakemelding ;) Siter Audi A4 1.6 - 1995. Audi A4 1,8TSQ - 1998 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CraiZ Skrevet Desember 7, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2010 (endret) ja det er faktisk mulig, det er vell litt i grenseland jaa? men jeg har ikke benka motoren så vanskelig å si men jeg sier bare det jeg har fått beskjed om. Hestekrefter regnes ut ifra NM i motor. Levetiden på turbo'n forminskes selvfølgelig ;) Endret Desember 7, 2010 av CraiZ Siter Audi A4 1.6 - 1995. Audi A4 1,8TSQ - 1998 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CraiZ Skrevet Desember 7, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2010 ja hvis du sier det så :) Siter Audi A4 1.6 - 1995. Audi A4 1,8TSQ - 1998 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg