Hallvardu Skrevet Desember 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2010 selger en hel golf 3 gti 8V i deler. stand på motor og gir er uvist, fordi den har manglet gnist hele tiden imens jeg har hatt den. km stand på 180000. Bilen er rød. ta kontakt om du trenger noe! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solbakkjen Skrevet Desember 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2010 E det skin seter i den? eller vanlig recaro stoff? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hallvardu Skrevet Desember 9, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2010 E det skin seter i den? eller vanlig recaro stoff? :) Hei du. det er vanlig stoff ja, mulig det er reacaro ja:P du kan kansje se ett lite jørne av dem her: http://bil.autodb.no/autodb/view.wa2?AdItemId=1246903;Modified=1291044277 ellers kan jeg ta flere bilder om intrese..:uhhmmwhat?: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hallvardu Skrevet Desember 14, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2010 fortsatt mye deler her:) Bare solgt venstre framskjerm,dør,sideskjørt og "skjermbreddere" venstre side...:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hallvardu Skrevet Desember 28, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2010 opp og hopp! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hallvardu Skrevet Januar 3, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2011 ingen så trenger noe altså? synd å la alt gå til huggeren å.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bekkedal Skrevet Januar 6, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2011 Hei! Hvor mye ønsker du for hovedlyktene? selges de hver for seg eller kun samlet? Jeg antar at de passer på '97 golf 3 også? Siter Knut Bekkedal '89 Porsche 951 x '92 Audi S4 2.2 Avant x '87 Audi 90 2.2q Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tambur4 Skrevet Januar 6, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2011 Hei, er framsetene solgt? Er de hele, med vippefunksjon? Tar gjerne imot et bilde av de.. Pris (for begge)? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andyskog Skrevet Januar 10, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2011 Hei, Er også int i fremstolene. Pris og bilder? Er dette vippestoler? evt varme i de også? Mvh Andre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hallvardu Skrevet Januar 10, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2011 Hei! Hvor mye ønsker du for hovedlyktene? selges de hver for seg eller kun samlet? Jeg antar at de passer på '97 golf 3 også? hei, jeg kan godt selge deg bare en lykt..:) om de passer på 97 mod vet jeg ikke, men det er det sikkert noen som vet her? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hallvardu Skrevet Januar 10, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2011 framstolene har jeg, de skal være i god stand og har vippefunksjon, dette er en 2dørs bil. Om de har varme er jeg litt usikker på,men det kan jeg sjekk med det samme jeg tar bilde. Skal prøve å få tatt bilder i morgen eller noe, da bilen står til foreldrene mine..:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr panda Skrevet Januar 10, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2011 eksosanlegg åssen er tilstand osv ? elelr har du ikke orginalt ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet Januar 10, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2011 Hei! Hvor mye ønsker du for hovedlyktene? selges de hver for seg eller kun samlet? Jeg antar at de passer på '97 golf 3 også? selve lykten passer! men mulig stikket til strømmen er forskjellig! sjekk om begge har flate eller rundte stikk! det var et årstall de byttet til en annen type...husker ikke når dette var! Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hallvardu Skrevet Januar 10, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2011 eksosanlegg åssen er tilstand osv ? elelr har du ikke orginalt ? det er orginalt bak til bakpotta,den er "desverre" erstatet med ei DTM potte.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr panda Skrevet Januar 10, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2011 det er orginalt bak til bakpotta,den er "desverre" erstatet med ei DTM potte.. det er det jeg trenger orginalt helt bak fra motor og helt bak :D min skal på eu og da kommer jeg ikke mellim med dobbel 3 tom Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg