Flacid Skrevet November 30, 2010 Rapporter Share Skrevet November 30, 2010 heisann. presterte å skli inn i rompa på en suv i dag og krave fanger og panser endel... må altså ha ny fanger og panser og muligens noe fester inni. det jeg lurer på er om Facelift panser og fanger vil passe på eller om det må moddes noe? kjører eventuelt s4 fanger med det samme.. (ingen rundt her som har det så er ikke veldig mainstream) har facelift lykter så skjermene er allerede fiksa! takks, Lars Siter Audi A4 1.8 Avant -98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flacid Skrevet Desember 1, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2010 noen som vet om S4 fangeren fra nbs passer rett på? ikke det kitet men den til ca 4k! Siter Audi A4 1.8 Avant -98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettersenroar Skrevet Desember 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2010 jeg har faceliftpanser på min 97 mod passer fint det men du må bytte plastikken som ligger mot frontruta rundt vindusviskerne ellers tar spyledysene på faceliftpansre neddi. glassfiber ville jeg styrt så langt unna som mulig det har iallefall jeg dårlig erfaring med. koster ca 5-6000 for en s4 fanger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg