impy07 Skrevet November 24, 2010 Rapporter Share Skrevet November 24, 2010 Hei. Jeg lurer på hvordan jeg får fjernet sikringsboksen. Takker :scared Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet November 24, 2010 Rapporter Share Skrevet November 24, 2010 ta av de hvite pinnene som holder den :) dvs.. brett de litt ut i toppen, så 90 grader mot deg, og dra rett ut da kan du hekte av boksen Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
impy07 Skrevet November 25, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2010 ta av de hvite pinnene som holder den :) dvs.. brett de litt ut i toppen, så 90 grader mot deg, og dra rett ut da kan du hekte av boksen Pinnene? Er bare en på min(venstre side) og en skruknott under. Skru ut den knotten og brette ut den pinnen altså? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
impy07 Skrevet November 25, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2010 Har nå fått løs boksen, men jeg tør ikke å bruke krefter på få den ut, må jeg det? Ser alt for lett ut i haynesboken:p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg