Whatever Skrevet Februar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2004 Hva trenger jeg for å oppgradere høyttalerene i dørene fremme? Jeg vil ha litt mer lyd.. Lurer på å bare bytte ut bass/mellomtone elementene som er nede i dørene. Hva trenger jeg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Februar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2004 nye høytalere. verktøy og litt pågangsmot.. veldig enkelt.. Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rexiplex Skrevet Februar 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2004 Sjekk denne: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?s=&threadid=2914 Siter -98 Audi A4 1,9 Tdi Avant (selges) x95 VW Golf 1,9 Tdi x86 Ford Sierra 2,0 iS x84 Opel Kadett GTE www.rextad.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørn bergflødt Skrevet Februar 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2004 Hva m å få tak i no BOSE?? Har orginalt bose i min 98 mod og det spiller utrolig bra syntes jeg!! Siter 06 Audi A4 Avant 2.0TDIQ S-Line Protected Movement - with Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg