WRCetappen Skrevet November 18, 2010 Rapporter Share Skrevet November 18, 2010 Hei!! Har tenkt å kjøpe meg en 2002 Subaru Impreza 2.0 GX med 125 hk. Har funnet et turbo kit som passer denne bilen som jeg vil installere, men vet ikke om det er lovlig i norge å instalere dette. Er det noen som vet noe om dette?? Åsså lurer jeg på om forsikringsselskapene vil forsikre bilen min med ettermontert turbo..?? Takk for svar på forhånd ;) Siter 2002 Audi A3 1.9 TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet November 18, 2010 Rapporter Share Skrevet November 18, 2010 Det vil ikke holde og du betaler alt for mye i forhold til hk. Sats heller på en GT eller noe med turbo.En EJ20 NA motor tåler ikke turbo. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WRCetappen Skrevet November 20, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2010 Ok, får heller satse på en GT eller no sant ;) Siter 2002 Audi A3 1.9 TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg