badnewsbertone Skrevet November 6, 2010 Rapporter Share Skrevet November 6, 2010 (endret) Disse ble vel brukt på BMW 02 modellene og E21/30. Har de også sett på Golf 2,Passat,Jetta,Vento osv... Passer vel B Ascona,Manta...og kanskje flere 4x100 biler. Dem er lakkert i VW burgundy (tror jeg),husker ikke helt fargekoden.Lakken er mye mørkere enn på bildan. Men dem kan jo lakkes i en annen farge. Dem er 7x15 med 12ET.Fyller hjulhusene til Golf 2. Har prøvd lignene Felger på Golf 1,men da må hjulbuene valses fremme. Felgene er ellers rimelig strøken. Har bare tatt bilder av en felg,da jeg måtte etterpolere denne i 10-15 minutter.(Resterende felger vil selvfølgelig bli polert ved salg) Felgen er ikke vasket på bildene. Det brune inni senterhullet er ikke rust,det er kobberpaste. Bud ønskes,men jeg kommer ikke til å selge disse for under 4000kr pga den gode tilstanden til felgene. Da kan dem heller støve litt til !! Ved intr. send pm. Endret Januar 3, 2011 av badnewsbertone Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badnewsbertone Skrevet November 23, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2010 . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badnewsbertone Skrevet Januar 3, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2011 . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg