Stolten Skrevet Februar 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2004 Etter bilen min stoppet mandags ettermiddag, og jeg har snudd opp ned på tenningsmoduler, fordelerlokk, veivstillingssensor, coil plugger, ledningsnett.....jah så og si hele hele vogna. Uten noen feilmelding. Så får jeg den hyggelige beskjeden 144 på diagnosen, dvs styremodul ledningsnett ikke er iorden idag. Så da vil jeg forhøre meg om noen her inne har liggendes en slik en til meg, slik at hvis det virkelig er den som er fucked, så kan jeg få byttet den. priv Siter 1990 Volvo 740 Turbo Intercooler 1986 Volvo 745 Turbo Intercooler 1986 Volvo 745 Turbo Intercooler Automat 1989 Volvo 740 GL 1997 Honda CBR 900RR Fireblade Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PVNYHUS Skrevet Januar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2006 har vel det kansje ja! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Bj Skrevet Januar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2006 Legg ut boschnr så skal jeg sjekke, det er flere typer av denne jeg har iverfall den ene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg