Shyggen Skrevet Februar 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2004 for bildeler o.l. Er på utkikk etter deler til Toyota Supra MKIII 1991 <-- Min Bil Alt fra styling til res.deler og tuning Siter Shit happens, ALL the time :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HaRKooN Skrevet Februar 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2004 Har ingen utenlands webshop.. Men jeg skal se ka eg kan finne! http://www.toyparts.no har jo alt utenom styling! Pluss at toyparts er KONGE service! Men det er vel bedre å finne det du skal ha og bestille rett fra dealer hvis du skal ha styling! :rolleyes: Siter [86]Toyota supra turbo MK3 Subaru impreza Wrc rc bil :-) [x]BMW E30 ___________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shyggen Skrevet Februar 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2004 Tenkte litt på at dollar prisen var ganske lav nå.. :) fant baklykt til 1300,- på en utenlands nettside.. og det er rimelig Siter Shit happens, ALL the time :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg