mndctrl Skrevet Februar 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2004 Heisann! Er på jakt etter en ny forgasser til min 90-mod golf II, da gasspjeld bryter og gasspjeldpotensiometer er defekt. Det er en litt spesiell forgasser har jeg fått beskjed om, med et slags innsprøytningssystem (hvertfall det jeg har fått beskjed om). Noen som vet hva forgasseren min heter? Noen som har en slik liggende? Siter mvh, Asbjørn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mndctrl Skrevet Februar 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2004 det er en 1.8 GL forresten... Siter mvh, Asbjørn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mndctrl Skrevet Februar 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2004 har akkurat funnet ut at det er en monojetronic forgasser! Hvis noen har en slik liggende, så eg jeg interessert! Siter mvh, Asbjørn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Februar 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2004 PM Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg