MINI Cooper S Skrevet Oktober 17, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2010 Hei :) Har kjøpt meg en MINI Cooper S 2003. Lurte på om det finnes en enkel måte å få litt grommere pottelyd? Fra før av er det K&N filter. Har også sett på Stage 1 kit fra Lohen, noen som vet om det er vanskelig å montere dette selv, er svært uerfaren når det kommer til mekking. Eventuelt hva det koster å få gjort det på et verksted? Takk på forhånd :well: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30316 Skrevet Oktober 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2010 Jeg har works-eksos, samt litt ditt og datt på min. Synes ikke jeg trenger noe mer, egentlig. OK lyd? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MINI Cooper S Skrevet Oktober 19, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2010 Bra lyd av den :) Men er det noe man kan gjøre med det originale eksosanlegget som står på, eller må man investere i nytt for å få litt grommere lyd? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomasfl Skrevet Januar 1, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2012 Jeg har miltek eksos og det gir veldig god lyd ! Men jeg vil nok tro du må bytte ut for å få lyden du ønsker . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg