tuning Skrevet Oktober 17, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2010 Noen som vet om hvem kan utføre hel-lakkering på privaten? Overalt i Sverige og Norge. Bra arbeid til riktig pris. Rett i lomma for min del. :blunk: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet Oktober 17, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2010 Noen som vet om hvem kan utføre hel-lakkering på privaten? Overalt i Sverige og Norge. Bra arbeid til riktig pris. Rett i lomma for min del. :blunk: Du får høre med han Åke Gøsta i Jønkøping, han tar også sveising, ellers så har du jo han Matti rett utafor Kirkenes, men han tar kun lakkering Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tuning Skrevet Oktober 17, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2010 Du får høre med han Åke Gøsta i Jønkøping, han tar også sveising, ellers så har du jo han Matti rett utafor Kirkenes, men han tar kun lakkering Kjenner du disse? Hvordan få tak i dem? Takk for svar! :blunk: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tuning Skrevet Oktober 17, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2010 Du får høre med han Åke Gøsta i Jønkøping, han tar også sveising, ellers så har du jo han Matti rett utafor Kirkenes, men han tar kun lakkering De er og villig da til å jobbe? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
master-autolakk Skrevet November 13, 2010 Rapporter Share Skrevet November 13, 2010 Noen som vet om hvem kan utføre hel-lakkering på privaten? Overalt i Sverige og Norge. Bra arbeid til riktig pris. Rett i lomma for min del. :blunk: Master-Autolakk utfører kvalitetsmessig lakkering til gode priser. Det gies garanti for utført arbeidet, samt at vi kan hente og levere bilen om bilen er lokalisert i Oslo Omegn. For spørsmål kontakt oss, og din henvendelse vil bli viet vår største oppmerksomhet. Med vennlig hilsen Master-Autolakk Tlf: 928 85 156 Email: post@master-autolakk.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg