haus123 Skrevet Oktober 14, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2010 jeg har byttet alt av bremser bak på min w124. (TE 300) Satt på noen caliper fra en delbil. Problemet ligger i at når jeg lufter bremsene på vanelig måte. (ved hjelp av å pumpe på pedalen) da kommer det ut litt bremseveske fra nippelen. Men der forvinner ikke noe fra beholderen. Kan noen svare med på hvorfor det ikke forsviner? Pluss at pedalen fortsatt er like "løs"??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wunderbjarne Skrevet Oktober 15, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2010 Er et lite kammer bak i bremseveske beholderen. Fyll bremseveske beholder HELT fullt så kommer det ut noe... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haus123 Skrevet Oktober 15, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2010 Er et lite kammer bak i bremseveske beholderen. Fyll bremseveske beholder HELT fullt så kommer det ut noe... Supert. Det skal prøves i morgen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg