Gå til innhold

Legge kabler i bmw 316

Ranger emnet

Tommeliten

Anbefalte innlegg

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da er det vel egtnlig ikke noe vits å legge på noe ekstra isolasjon. Er ganske islolerende det bmw har lagt rundt i bagasjerommet fra før. Men viss du får en litt "flabbe" lyt så kan dette komme av at det sitter noe "lufte riller" på sidene og disse da åpnes. Men det beste er jo bare å prøve seg frem og se. Kan også hende at selve hattehylla vibrer litt. Da bør du legge noe dempende mellom hattehylla og bakruta. Har aldri prøvd med så lite lyd bak i (ikke ta det ille opp) så prøv og finn ut.

:pimp EYE CANDY :pimp

:titties: RACING :titties:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nå lagt opp ledningene på hver side av bilen...mangler bare å trekke signalkabelen det siste stykket opp til spilleren, samt å koble til forsterkeren og feste + til batteriet...

Det eneste som var et problem var de irriterende klipsene som var langsdørene, spesielt bak... På den ene siden knakk begge som var der, men det ser greit ut selv om.. på andre siden er de faktisk ikke festet enda...så det blir nok litt å gjøre imorgen også...

Imorgen kommer jo også forsterkeren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Tommeliten

Har nå lagt opp ledningene på hver side av bilen...mangler bare å trekke signalkabelen det siste stykket opp til spilleren, samt å koble til forsterkeren og feste + til batteriet...

Det eneste som var et problem var de irriterende klipsene som var langsdørene, spesielt bak... På den ene siden knakk begge som var der, men det ser greit ut selv om.. på andre siden er de faktisk ikke festet enda...så det blir nok litt å gjøre imorgen også...

Imorgen kommer jo også forsterkeren :)

Listene mellom gulvet og selve døra i bånn du tenker på?

Lite råd.....bruk en svart skrue og fest i endene med viss det er her klipsene knakk

Prøve å få til noe bilder av anlegget ditt da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er listene ved dørkarmen, nede ved bakdøren...forstod ikke helt hva du mente hvordan det skulle fikses...Klipsene knakk fra selve listen, altså den grå delen, ikke den hvite tuppen som går ned i hullet, for den hang/henger igjen...Men disse går det vel an å løsne med skrujern når de henger igjen??

Skal få se om jeg får tatt noen bilder av anlegget, men det er ikke stort som er gjort. Det er vel bare spiller og nå forsterker og sub som ikke er orginalt. Det blir sikkert oppdatert senere, men ikke i dene omgang...Men fikser sikkert noen bilder...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Tommeliten

Det er listene ved dørkarmen, nede ved bakdøren...forstod ikke helt hva du mente hvordan det skulle fikses...Klipsene knakk fra selve listen, altså den grå delen, ikke den hvite tuppen som går ned i hullet, for den hang/henger igjen...Men disse går det vel an å løsne med skrujern når de henger igjen??

Skal få se om jeg får tatt noen bilder av anlegget, men det er ikke stort som er gjort. Det er vel bare spiller og nå forsterker og sub som ikke er orginalt. Det blir sikkert oppdatert senere, men ikke i dene omgang...Men fikser sikkert noen bilder...

Tror nok du kan få disse løs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bry deg så mye om de klipsa, mange av dem knekker uansett hvor forsiktig du er.....men de koster liksom 4kr stk på BMW og er lette å skifte.

Jeg skal bygge annlegg i min e36 sedan nå. Sånn isoleringsmessig har jeg tenkt å isolere alle dør sidene , hele bagasje gulvet, nede rundt reserve hjulet og oppunder hattehylla. Tror det er vært det for husker det skramla helt vilt da jeg hadde en 15" baki der før. Bruke lydisloerende tepper eller no....

Eye candy :

Har du erfaring med å bygge element i reserve hjul rommet ? Noen tips om hvordan man får til dette pent ?

Har tenkt å putte en 12" hx2 ned i reservehjulplassen og en forsterker på hver side. Men dette er første gangen jeg skal bygge noe utenom vanlig basskasse....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by diskey

Ikke bry deg så mye om de klipsa, mange av dem knekker uansett hvor forsiktig du er.....men de koster liksom 4kr stk på BMW og er lette å skifte.

Jeg skal bygge annlegg i min e36 sedan nå. Sånn isoleringsmessig har jeg tenkt å isolere alle dør sidene , hele bagasje gulvet, nede rundt reserve hjulet og oppunder hattehylla. Tror det er vært det for husker det skramla helt vilt da jeg hadde en 15" baki der før. Bruke lydisloerende tepper eller no....

Eye candy :

Har du erfaring med å bygge element i reserve hjul rommet ? Noen tips om hvordan man får til dette pent ?

Har tenkt å putte en 12" hx2 ned i reservehjulplassen og en forsterker på hver side. Men dette er første gangen jeg skal bygge noe utenom vanlig basskasse....

Driver å bygger det nå i 328`en.....kan jo ta deg en tur på youngstorvet 15 mai å se om du syns det blir pent.....

Har ikke veldig lyst til å røpe de hemmlighetene før til sommern

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 year later...

Vi drev litt med ryggen når vi skulle ha den ut.. Men det er bare å røske den løs.

Mener å huske vi la kabelen på høyre side.. Gjennom et hul, med gummipropp, i torpedoveggen. Da kom kabelen ut rett ved batteriet.. Ellers la vi den under dekslene langs gulvet... Ps: Vær forsiktig med klipsene. De tåler ikke all verden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider