polarisiq Skrevet Januar 13, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2011 Kommer til å følge med dette! :-) Ser ut til at det er en original Deluxe også. Da er det vel også fint interiør? Stoler med svart delskinn osv? Ville iallefall ha bestemt meg for om den skulle ha hatt originalfargen eller noe annet, så ville jeg ikke gjort noe mer enn senk og felger. Disse bilene er tøffe nok som de er! er ikke skinnseter med resten av interiøret er skinn. skal skifte farge, motor, senke og feite felger så bi ikke helt orignal :) :volvsmile Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
'67 144 Skrevet Januar 13, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2011 Godt å høre! :thumb Er da så mange orginale 140'r igjen, så ålreit restaurerte og U-orginale er bare stas det! :cheers: Siter http://www.kirkeby-racing.net http://www.freewebs.com/kirkeby-racing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet Januar 13, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2011 Jøss, blir jo kjempebra denne 142'en, har virkelig potensiale. :D Rå den Pv'en òg! :D Siter Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
polarisiq Skrevet Januar 14, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2011 Godt å høre! :thumb Er da så mange orginale 140'r igjen' date=' så ålreit restaurerte og U-orginale er bare stas det! :cheers:[/quote'] kommer til å bli sånn halvt om halvt orginal og uorginal :volvsmile Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
polarisiq Skrevet Januar 14, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2011 Jøss, blir jo kjempebra denne 142'en, har virkelig potensiale. :D Rå den Pv'en òg! :D jauda den har jo et godt potensiale, PV`n også sånnsett ;):volvopower: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
polarisiq Skrevet Januar 14, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2011 jeg skulle demontere døren for de skulle pusses ned osv... da fikk jeg vite en svakhet på 142. de som holder vinduene når du skal sveive opp eller ned var helt sunnj rusta. så jeg laget nye lister og beholt festet skal tertylere og legge noe imellom de gamle festet og den nye listen, så skal det poppes. jeg skulle egentlig sveise men det var en kuk som fant fram aluminium og ikke stål til meg :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
polarisiq Skrevet Januar 14, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2011 nå begynner jeg å sveise og pusse ! da jeg kjøpte bilen fulgte det med en mindre bra sveis. fikk slipet vekk rusten, så nå skal vi sveise i de småe hullene som kom ettervært under slipingen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
polarisiq Skrevet Januar 26, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2011 (endret) har nå bestilt mye skai trekk til dørene på Rainbow Tekstil AS tok at det gamle trekket bei jo fanme bra ! :D Endret Februar 3, 2011 av polarisiq Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suzuki_olsen Skrevet Februar 3, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2011 bei jo bra det der! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
polarisiq Skrevet Februar 4, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2011 jau ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
patrick2wd Skrevet Februar 14, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2011 jau ;) PM sent Siter dutchie looking for V-142 and B23ET engine (preferred together) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg