aysaleem Skrevet Oktober 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2010 hei!! har en 97 vectra b stv. når jeg kjøpte bilen for noen uker siden var camberen bak litt feil. Toppen av hjulet sto innover. ikke enda sjekket dette, men! var ute å kjørte og tak en brekk sladd på våt asfalt med den, etter dette rister bilen noe VELDIG over 70km/t. ikke så veldig mens jeg akser men når jeg slipper pedalen vibrerer hele bilen mye! noen som har peiling på hva dette kan være??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isos6 Skrevet Oktober 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2010 Sjekk bilen med stål/originale felger. Siter Opel Vectra 1.7 TD Årsmodel: 1995 KM: 419 000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stein t Skrevet Oktober 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2010 jekke opp bilen snurre på hjulene , sjekk om det er høydekast i dekkene dine Siter opel zafira opc 2007 opel vectra stv 20 DTH 1997 opel calibra 20 i 16v 1991 http://www.calibra.no/showcase.aspx?id=533 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg