Ducco Skrevet Oktober 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2010 Noen som har noen bra seter som passer i min golf II gti 84 mod 2d?? helst i nordland/troms Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crazyclomp Skrevet Oktober 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2010 Jeg har alle setene. De ser bra ut, men er et lite svihull i førersetet. De går billig. Kom med bud :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ducco Skrevet Oktober 1, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2010 bud ja..mist mulig :) blir jo evt en del i frakt..kan begynne på 1500:) farge? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crazyclomp Skrevet Oktober 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2010 Det er gråe seter. 1500,- så er de dine. 1700 og jeg leverer de på dagen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Waage Skrevet Oktober 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2010 Har alle eg og:) + at frakten blir billigere fra Trondheim:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ducco Skrevet Februar 6, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2012 bilder takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg