Gjest sicarlse Skrevet September 30, 2010 Rapporter Share Skrevet September 30, 2010 har kikka på en 1999 mod audi a6 sedan, 1.9tdi. bilen har fulgt alle servicer, fremstår som meget pen og har gått 290000. er det spesielle ting jeg må se etter på disse bilene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet September 30, 2010 Rapporter Share Skrevet September 30, 2010 Forstilling og rust. Samt tidligere skader. Er det automat sjekk servicehistorikken. Sjekk også for oljelekasjer i motor. (ta av dekselet over) Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet Oktober 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2010 har vært en skade bak før, som er rettet opp. begynt å bli rust i den ene hjulbuen foran, som skal taes i denne uka. skal ut å prøvekjøre i morra, så da hører jeg etter ulyder i forstillinga osv. er heldigvis manuell:) åssen er holdbarheten på disse motorene? generelt driftsikre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wats 123 Skrevet Oktober 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2010 Har selv nettopp kjøpt meg en A6 :D Anbefaler å sjekke om det er slakk i flere av disse bærebruene, stagene osv. :D Kan fort bli en kostbar affære visst du skal få reparert slike ting på et verksted. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Oktober 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2010 Det blir slakk iløpet av vinteren... :D Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg