Møllergutt Skrevet September 27, 2010 Rapporter Share Skrevet September 27, 2010 -trenger venstre dørlist fører siden til jetta -trenger hele rattlåsen mekanismen -trenger vindusvisker bryteren og blinklys bryteren helst i oslo, akershus, follo, østfold og buskerud Siter -Peugeot 306 (vrak) -Vw jetta(avskiltet/ble til isbil/vrak) -Mazda 323f (vrak)-Vw passat 1.8(bruksbil) -Opel Calibra(vrak)-Bmw 520 24v(Solgt) -Vw caravelle (vrak)-Vw passat 2.0(prosjekt/bruksbil) -Volvo 240GL(vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet September 27, 2010 Rapporter Share Skrevet September 27, 2010 Jeg har jeg, bortsett fra list. Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crazyclomp Skrevet Oktober 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2010 Tror jeg har en dørlist, bryterne har jeg ihvertfall. Send meg en pm med bud på så skal vi se hva vi kommer frem til :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cyberscott Skrevet Oktober 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2010 jeg har alt det mener jeg og bor i østfold. send meg en mail på : fzp85@hotmail.com hvis du er itr og jeg skal sjekke det opp. Siter 1990 vw Golf 2 vr6 (Prosjekt) VW Golf 2003 Tdi 4Motion VW Golf Rallye G60 VACN medlem **ØRAP** crew Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg