mazdak Skrevet September 25, 2010 Rapporter Share Skrevet September 25, 2010 Ønsker å kjøpe 15" felger med 4x100 boltsirkel. Ønsker pene felger, helst fler-eikede, men vurderer også andre alternativ. Det spiller ingen rolle om felgene er med eller uten dekk. Kom med forslag! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet September 25, 2010 Rapporter Share Skrevet September 25, 2010 Jeg har et sett hvite med dårlige dekk. 5 eika. Har diverse andre å. Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
camaro 1970 Skrevet September 25, 2010 Rapporter Share Skrevet September 25, 2010 hei du eg har ett sett med mim 7,5*15 fler eika felger til bmw e30 med en liten kant hele å pene felger uten dekk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdak Skrevet September 26, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2010 Jeg har et sett hvite med dårlige dekk. 5 eika. Har diverse andre å. Hvite felger er ikke helt det jeg er ute etter.. Men hva annet har du? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdak Skrevet September 26, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2010 hei du eg har ett sett med mim 7,5*15 fler eika felger til bmw e30 med en liten kant hele å pene felger uten dekk Kunne vært interessert, men du bor dessverre for langt unna.. Beklager. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet September 26, 2010 Rapporter Share Skrevet September 26, 2010 Et sett Rial Viper som har fått litt kantjuling, et sett opelfelger med mange hull i, og et sett 16" Rial 6 eika som er så godt som strøkne. Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdak Skrevet September 26, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2010 Et sett Rial Viper som har fått litt kantjuling, et sett opelfelger med mange hull i, og et sett 16" Rial 6 eika som er så godt som strøkne. Nå hadde jeg noe som OZ Superturismo i tankene, så det er nok ikke interessant dessverre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hyllish Skrevet September 28, 2010 Rapporter Share Skrevet September 28, 2010 Har noen BBS RS 4 stk 15x7 et 16 ganske pene., men trenger en liten oppussing ved ytterringene for å få frem glansen. Bor i Oslo. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnyy Skrevet Oktober 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2010 (endret) hei har et sett med OZ MSW felger 195.50.15 de er bare 3 månder gamle, boltsirkel 4x100. Endret Oktober 24, 2010 av johnyy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdak Skrevet Oktober 29, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2010 hei har et sett med OZ MSW felger 195.50.15 de er bare 3 månder gamle, boltsirkel 4x100. Bilen min er vraket nå, så trenger egentlig ikke felger mer. Men hvor mye skal du ha for felgene dine? Kan kanskje være interessant likevell, med tanke på at jeg skal kjøpe en ny bil av samme type. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnyy Skrevet Oktober 30, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2010 Bilen min er vraket nå, så trenger egentlig ikke felger mer. Men hvor mye skal du ha for felgene dine? Kan kanskje være interessant likevell, med tanke på at jeg skal kjøpe en ny bil av samme type. er bare og komme med bud Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg