AudiThomas Skrevet September 19, 2010 Rapporter Share Skrevet September 19, 2010 (endret) Hei, kjøpt meg ny bil, ønsker da en rs4 front på den. Ingen som selger en rs4 fanger til meg da, skal kjøre over hele norge til uken, så hadde vært kurrant å plukke opp en en plass:) Ser det er mange typer av denne fronten. Bilen har ikke tåkelys fra før, men dette ønsker jeg også. Burde jeg da kjøpe "ebay-originale" tåkelys som da lyser igjennom gitteret på rs4 fangeren? Eller hvordan gjør folk det? Eller er det noen som har tips til tåkelys som monteres i rs4 fangeren? Er de fleste slike fangere slik at de limes på utenpå original fanger? Er denne kurrant? http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=24193483 Endret September 19, 2010 av AudiThomas Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grasto Skrevet September 22, 2010 Rapporter Share Skrevet September 22, 2010 Du skal nok ikke lime noe utenpå originalfangeren nei :p Du må skru av den frontfangeren du har på for øyeblikket. Så montere den andre fangeren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg