Turbogubben Skrevet September 10, 2010 Rapporter Share Skrevet September 10, 2010 Leiter rundt etter en toppakning til golfen min men finner bare vanlig toppakning til 8v motor. Skulle tro det var en annen pakning til motorene med kompressor, men dette finner jeg ikke. Noen som kan si meg noe om pakningen på disse motorene? Eventuelt hvor jeg får tak i ny pakning. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mosk Skrevet September 11, 2010 Rapporter Share Skrevet September 11, 2010 Gå til din vw forhandler di har vel? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet September 13, 2010 Rapporter Share Skrevet September 13, 2010 mekonomen/meca/bilextra/møller skaffer dette i norge er 3 lags stålpakning std på G60. kan og kjøpes i utlandet.. f.eks ebay.com/de/co.uk :) Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg