Michael Karlsen Skrevet September 5, 2010 Rapporter Share Skrevet September 5, 2010 bilen min drar ikke så godt før den er kommen opp på noe rundt 3000, lurer på om det er LMM men kan det vere noe annet? har nett hatt service på bilen, men fant masse dritt i luftfilterboksen og fått gjort den rein. men problemet er der enda.. har ellers disse standard feila med kupelyset og sentral lås fusket. men skal få byttet låsen på begge sider framme. men detta er ikke store problemet for meg. ps har en 97 passat 1.8i 20v stv ( sikkert mangen med samme problem når det gjelder drag) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gromit Skrevet September 9, 2010 Rapporter Share Skrevet September 9, 2010 Gamle plugger? Ser du ikke har turbo, men min med gamler plugger (80 000km) og dårlig vakumslange på turboen gikk forferdelig. Klarte så vidt å dra meg opp en bakke i 3. gir i 70 km/t som nå etter reparasjon går fint i 4 gir i 100 km/t på lavere turtall :P Siter 1998 VW Passat 1.8T Tiptronic X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael Karlsen Skrevet September 22, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2010 ja kanskje eg skal sjekke pluggene. men trudde det var slikt som vart tatt på en slik storservice. men men. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gromit Skrevet September 26, 2010 Rapporter Share Skrevet September 26, 2010 De burde det ja. Men ta en tur til et verksted for å ta en diagnose på bilen. Finner de fort ut om det er noe annet. (Pluggene skal skiftes for hver 60.000 km) Siter 1998 VW Passat 1.8T Tiptronic X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael Karlsen Skrevet September 27, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2010 det verkstedet eg var hos er på samme plass som eg jobber, bensinstasjon og automester på samme bygg. di er til og stole på og verksmesteren er vag spesialist. men di hadde litt feilsøking på bilen som tok veldig med tid. (sentralås angry2 men det viser seg at er mikroshipen) kanskje di berre glemte det. men har ikke hatt tid til og sjekke pluggene da eg ikke har riktig verktøy til det enda:( men er det noen som har erfaring med og lodde denna mikroshipen?. beklager div skrivefeil (dysleksi lenge leve):word_ms Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg