Nystuen Skrevet September 1, 2010 Rapporter Share Skrevet September 1, 2010 Har fått tak i en original Golf 1 1975 modell, denne sitter det en "kraftig" 1.1 L motor i. Bilen har gått noen å 80K. Helt originale seter som har vært tildekket av saueskinn, så de er nesten ikke slitt. Rust høyre dempertårn bak, men rusta har ikke gnagd seg gjennom enda. Noen som vet ca mye det er mulig å få igjen for denne? Og er 1.1 motoren ganske sjelden?:hailvw Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet September 2, 2010 Rapporter Share Skrevet September 2, 2010 Har fått tak i en original Golf 1 1975 modell, denne sitter det en "kraftig" 1.1 L motor i. Bilen har gått noen å 80K. Helt originale seter som har vært tildekket av saueskinn, så de er nesten ikke slitt. Rust høyre dempertårn bak, men rusta har ikke gnagd seg gjennom enda. Noen som vet ca mye det er mulig å få igjen for denne? Og er 1.1 motoren ganske sjelden?:hailvw Du får det folk er villig til å gi for en gammel rusten bil. Og nei, de er ikke sjeldne i Norge ift hvor mange Einsere det er igjen. Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nystuen Skrevet September 2, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2010 Takk for svar, bare lurte på jeg skulle beholde den selv eller selge den. Har 9 stk enere, så hadde egentlig ikke vært dumt å kvitte seg med et par. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BOS Skrevet September 2, 2010 Rapporter Share Skrevet September 2, 2010 Hva har du tenkt deg for denne?? Bilder?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet September 2, 2010 Rapporter Share Skrevet September 2, 2010 (endret) Greit nok at 1.1 litern ikke er sjelden.. Men en orginal 1975 model som har gått rundt 80K og har strøkent interiør , og har noe rust på dempertårna bak som du sier, kan du sikkert få endel for.. Men om den ser så bra ut som du sier, ville jeg aldri solgt den. Edit: Jeg er også int i bilder, og pris Endret September 2, 2010 av Olsen_nissan Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet September 2, 2010 Rapporter Share Skrevet September 2, 2010 Og nei, de er ikke sjeldne i Norge ift hvor mange Einsere det er igjen. Finnes det noe sted å sjekke opp hvor mange einsere med skilt det finnes igjen i Norge? Hadde vært artig og vite Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nystuen Skrevet September 2, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2010 Takker for svar! Etter litt tenking fant jeg ut at jeg vil beholde bilen. Pusse den opp og evnt selge den senere en gang. Da jeg henta den hadde den stått i skogen ved et gammelt nedrast hus i 5 år, helt utrulig at den ikke har røtna opp! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet September 2, 2010 Rapporter Share Skrevet September 2, 2010 Det hørtes ikke bra ut, hvordan ser den ut under? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nystuen Skrevet September 3, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2010 Etter det jeg har sett så finnes det ikke en rustflekk! og en ting til, han jeg kjøpte denne Golfen av har en til, og det er en automat. Kom det mange automat Golf enere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BJ3882 Skrevet September 12, 2013 Rapporter Share Skrevet September 12, 2013 Hva er prisen på dine 75 modeller og hvor står dei henne ? Samt billeder af dei ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwperformance Skrevet September 13, 2013 Rapporter Share Skrevet September 13, 2013 15-25K ekje dum pris Siter 04-Passat 3bg 97-Golf mk3 stv 09-Scirocco 1,4tsi 93-polo db drag 99-lupo'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BJ3882 Skrevet September 13, 2013 Rapporter Share Skrevet September 13, 2013 15-25K ekje dum pris Hva me bilder og mer info ? Hvor står dei henne ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg