mysterio90 Skrevet August 27, 2010 Rapporter Share Skrevet August 27, 2010 Hei. Kjøpte en Volvo 460 for ca 5 dager siden hos en privat person. Vi sjekket alle papirene og det så ut som alt var i orden, ingen feil funnet ved EU kontroll hos NAF. Vi sjekket alt vi kunne og prøvekjørte bilen litt. Prøvekjøringen fant sted i Oslo sentrum, dermed var det ikke lett å høre alle lyder som kom fra bilen. Men uansett, alt virket ok, så vi kjøpte den. Etter kjøpet har bilen blitt kjørt 200km og da sa den stopp, den starter, men motoren slokker seg hele tiden både på 1e, 2e og 3e gir. Jeg vet ikke nøyaktig hva som feiler bilen. Bilen er blitt kjørt på veldig forsvarlig måte så det er helt sikkert at det ikke skyldes meg. Har jeg rett til å oppheve kjøpet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet August 27, 2010 Rapporter Share Skrevet August 27, 2010 Ikke helt uten videre, nei. Dersom du kan sannsynliggjøre at driftsstoppen skyldes en feil som tidligere eier visste om - men ikke fortalte til deg - har du en sak. Dersom det skyldes en feil tidligere eier ikke visste om, er det din bil og ditt problem nå. Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg