Renax Skrevet August 26, 2010 Rapporter Share Skrevet August 26, 2010 (endret) Fikk et Momo Team Racing ratt med hub som passer til Golf 89-98mod, Corrado, Jetta 89-98 og passat fra 90-96 Mod... er 280mm diameter Nypris for begge deler er 290$... (vet ikke om noen norske forhandlere) http://www.momousa.com/products/products/steering-wheels/team-steering-wheel-2.html Siden jeg ikke synes det passer inn i min ellers orginale Golf selger jeg det / byttes i annet snaks til Golf2. alt av interesse. Rattet har ingen synlig slitasje eller merker annet enn på skruene. Endret August 26, 2010 av Renax målsetting Siter -Passat 90 mod 1,8l [bruksbil] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arnearne Skrevet August 26, 2010 Rapporter Share Skrevet August 26, 2010 Passer luisi navene til momo ratt? Siter Golf 1.8 sport '87 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renax Skrevet August 26, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2010 aner ikke, se på bilder? det er 3.5 cm fra skrue til neste skrue, og 7 cm fra skrue til den skruen som er lengst ifra (tversover) (center-center) 6 stk plassert i en sirkel. Ny Hub som passer din bil koster 76$ på Momousa.com Siter -Passat 90 mod 1,8l [bruksbil] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BOS Skrevet August 26, 2010 Rapporter Share Skrevet August 26, 2010 Hva skal du ha for dette? Send meg gjerne svar på SMS 90668411 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renax Skrevet September 3, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2010 håpte på 1500,- ferdig faktureret.. Siter -Passat 90 mod 1,8l [bruksbil] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BOS Skrevet September 3, 2010 Rapporter Share Skrevet September 3, 2010 Hvor mye brukt er dette?? Jeg synes egentlig prisen var litt høy for et brukt ratt. Betalt nemlig ikke så mye mer for et nytt her i Norge. Men er det så å si strøkent, så er jeg fortsatt intr. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renax Skrevet September 3, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2010 (endret) jeg har kjørt ca 5-6 mil med rattet, aner ikke hva forrige eier har kjørt med det, men det ser ikke brukt ut i det hele tatt... hvilken bil har du, om du ikke trenger huben kan du få bare rattet til 1000,- det er halv pris av 300mm utgaven som er eneste jeg finner i norge... Endret September 3, 2010 av Renax endring Siter -Passat 90 mod 1,8l [bruksbil] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg