Nikita Skrevet August 24, 2010 Rapporter Share Skrevet August 24, 2010 Har en sort BMW 3 serie til salg Den skal eu godkjennes i februar, ingen heftelser, fortsatt skilter på den, nye vinterdekker (derav en punktert som sikkert kan repareres for en billig penge), soltak, kjørt 195000km, 4dørs sedan. Kom med bud. BIlder kan fikses ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Møllergutt Skrevet August 25, 2010 Rapporter Share Skrevet August 25, 2010 mer info? årsmodell, bilder Siter -Peugeot 306 (vrak) -Vw jetta(avskiltet/ble til isbil/vrak) -Mazda 323f (vrak)-Vw passat 1.8(bruksbil) -Opel Calibra(vrak)-Bmw 520 24v(Solgt) -Vw caravelle (vrak)-Vw passat 2.0(prosjekt/bruksbil) -Volvo 240GL(vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikita Skrevet August 25, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2010 (endret) Jeg skal prøve og få tatt noen bilder med kameraet mitt imorgen, ellers så har jeg bilder på mobilen som kan sendes på mld. Dette er en 93 modell om jeg ikke husker feil ( selger bilen på mamma's vegne ) Skal ha den på bukk til fredagen for og se om vi finner noen skjulte feil eller eventuelt rust hull eller lignende vi ikke er klar over. Det er noe rust på den (lakkrust) men det er igjen mindre slitasje fra steinsprut etc. Skal sjekke over hjulbuer og kanaler også når vi ser over bilen på fredag ;) Endret August 26, 2010 av Nikita Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikita Skrevet August 26, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2010 Bilen er blit stjålet... salg avventes foreløbig i håp om at bilen kommer tilbake i samme stand.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg