KingCamel Skrevet Februar 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2004 Jeg har fått noen stygge lyder i forstillinga mi på høyre side. Først var det banking som om en drivknute hadde tatt kvelden, men nå er det en lyd som minner om løse bremseklosser. Drivknutene er skiftet for ca. et år siden og det er nytt monteringssett på bremsene, så jeg synes det er rart om noen av de har skylden. Lyden har vært der i tre-fire dager. Kom etter et snøfall. Noen som har peiling på hva det kan være? Bilen det er snakk om er en 94 VW golf 1.9 td mvh Siter 1994 VW Golf TDK 2000 Yamaha Dragstar 1100 x 2006 Bombardier Outlander 800 x 2006 Bombardier Rally x 1982 "Chewy" Corolla DX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L&D Skrevet Februar 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2004 Det kan ikke være is som har lagt seg ett sted det ikke burde??? Var borte i det samme for noen uker siden og da hjalp det å fjerne all isen som hadde samlet seg rundt det som måtte finnes av bevegelige deler under bilen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingCamel Skrevet Februar 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2004 Har tenkt litt på at det kan være feilen, men det har vært varmt her i et par-tre dager så jeg har mer eller mindre slått fra meg den muligheten.. mvh Siter 1994 VW Golf TDK 2000 Yamaha Dragstar 1100 x 2006 Bombardier Outlander 800 x 2006 Bombardier Rally x 1982 "Chewy" Corolla DX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg