Mr_AnDy Skrevet August 19, 2010 Rapporter Share Skrevet August 19, 2010 Heisann, er nybegynner på montering av bilstereo og idag gikk jeg løs på å bytte anlegget i min Opel Omega b 1996 stasjonsvogn. Nye spilleren er en Kenwood 6047U, jeg legger ved noen bilder. Jeg fikk selve spilleren til å reagere, slik at man kunne trykke på knappen, slik at den skulle løse ut cd'en. Men har ikke noe lyst i displayet! Den forje ISO-kontakten hadde mange forskjellige ledninger skøytet utenfor selve kontakten, men den nye har bare Gul og Rød som jeg kan koble utenfor selve kontakten, uten å kutte selv. Takker for alle svar! Mvh Andy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yoshii Skrevet August 19, 2010 Rapporter Share Skrevet August 19, 2010 Heisann, er nybegynner på montering av bilstereo og idag gikk jeg løs på å bytte anlegget i min Opel Omega b 1996 stasjonsvogn. Nye spilleren er en Kenwood 6047U, jeg legger ved noen bilder. Jeg fikk selve spilleren til å reagere, slik at man kunne trykke på knappen, slik at den skulle løse ut cd'en. Men har ikke noe lyst i displayet! Den forje ISO-kontakten hadde mange forskjellige ledninger skøytet utenfor selve kontakten, men den nye har bare Gul og Rød som jeg kan koble utenfor selve kontakten, uten å kutte selv. Takker for alle svar! Mvh Andy kobla sjøl idag, og var borti samma problemet. kobla rød å gul sammen om jeg husker fargene riktig, men da har den konstant strøm, går ikke på tenning. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg