RaCk Skrevet Februar 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2004 Endelig. ENDELIG. Etter å ha ventet på ID i tre mnd så har jeg endelig fått den tilbake. 17 feil på teoriprøven og jeg kjørte som en konge. :D Hyggelig samtale med sensor gjennom hele prøven. hoho :D :D *fly til Bergen og hente 300zx* Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet Februar 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2004 grattis prøv å beholde den nå da ;) Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Qee Skrevet Februar 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2004 Originally posted by RaCk Endelig. ENDELIG. Etter å ha ventet på ID i tre mnd så har jeg endelig fått den tilbake. 17 feil på teoriprøven og jeg kjørte som en konge. :D Hyggelig samtale med sensor gjennom hele prøven. hoho :D :D *fly til Bergen og hente 300zx* Easy come, easy go... Men som sagt, kjør med glede :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tvindal Skrevet Februar 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2004 grattis :) Siter 07 Land Rover Discovery 3, 22" edition ;) 94 Audi RS2 77 Volvo 242 TIC prosjekt, håper på 450++ 98 Beneteau Ombrine 700 daycruiser 08 Ski-Doo MXZ 600 X-RS Pro Open Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Skrevet Februar 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2004 grattis grattis Rack:D :D :D Husk. Mye kontroller ute og går;) KJør forsiktig og kos deg:) :cool: Siter 30.03.87 www.essokickers.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Februar 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2004 I kveld blir det fjerdedekk. :) Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Skrevet Februar 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2004 Originally posted by RaCk I kveld blir det fjerdedekk. :) I`ll Be there:D og ikke gidd å forsøk engang å dra en burnout i 4.dekk. Ta det heller i 3.dekk:D:D:D Mye mer røyk og lettere=) Skal se om jeg får samlet en gjeng idag. Korti sånn ca? Siter 30.03.87 www.essokickers.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Februar 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2004 samma faen. Skal råne i kveld. ;) Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Skrevet Februar 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2004 Originally posted by RaCk samma faen. Skal råne i kveld. ;) Bra du har rette innstillingen:D!!! Siter 30.03.87 www.essokickers.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norsmurf Skrevet Februar 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2004 Grattis, Rack.. :) Dette har du ventet på.. :P Siter Ford Sierra 2.0CL '88 X - BMW 320i 86' "Stovner Edition" X - Peugeot 605 Sli 2.0i '90 X - Ford Sierra XR4x4 2,8i '86 X - Ford Sierra sedan 2.0i '89 X - Ford Granada 2.3L '83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Februar 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2004 Har fjortissene klare :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Februar 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2004 grattis robert.. du får ta deg en tur te tønsberg oxo nå da!! må jo få se det "vraket" ditt i aksjon..hehe ;) men.. kjør med vette, ligg breit på det glatte veidekke.. hehe ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Andeeh Skrevet Februar 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2004 Gratulerer så meget :) Håper du får beholde den nå da :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lasse_GT Skrevet Februar 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2004 Må være digg følelse å kjøre etter 3 mån. inndragelse har du vært offer for onkel's aksjoner mot slædding elle? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jostein Skrevet Februar 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2004 Originally posted by RaCk Endelig. ENDELIG. Etter å ha ventet på ID i tre mnd så har jeg endelig fått den tilbake. 17 feil på teoriprøven og jeg kjørte som en konge. :D Hyggelig samtale med sensor gjennom hele prøven. hoho :D :D *fly til Bergen og hente 300zx* er du i Bergen for tiden? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg