CupraR Skrevet August 7, 2010 Rapporter Share Skrevet August 7, 2010 Min Audi A4 Avant ----------------------------------------------------------------- Gikk i innkjøp av en sort preface A4 Avant etter å ha solgt min Ibiza 20vt. Bilen har rullet 123.000 nå og er i god stand til alderen å være (98mod). Hun har en treig 1.8 uten turbo, som er helt kurrant med tanke på lønnsnivået under førstegangstjenesten. For å nevne noen planer: - Facelift lykter forran og bak - S4 eller Rs4 fangere - Rs4 grill Done - Techtylbehandling - Skinninteriør samt Audi sportsratt - Felger Done - Debadge Done Har planer om å ha bilen en stund, så fremgangen kommer til å ta tid.. Men en fin bil skal det nok bli. Synd alle andre har gjort dette før meg bare. Kom gjerne med forslag, derfor jeg er medlem her! Bedre bilder kommer! Vagcom måtte testes Her er den nye grillen jeg bestillte. Kler bilen bra, men bilen er langt fra mål enda. Her er Rs4 grillen montert. Tok 5 minutter. Så hadde jeg litt deler liggende, så hvorfor ikke sette dem på? Måtte bare tilpasses litt først. Skal lage et varmeskjold når jeg kommer hjem på perm. Manifolden ligger få cm unna... Felger er også kjøpt. Venter dem innen neste uke. 18" tror jeg kan gjøre seg bra, men vil ikke overdimmensjonere med tanke på at bremseskivene ikke er de største. Tråden er opprinnelig på VACN, men tenkte å lufte tråden her også. Kom gjerne med forslag! Siter Ibiza 20vt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CupraR Skrevet August 7, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2010 Senk er neste prioritet! Tenker å gå for justerbart. Noen forslag til senk med kvalitet/god pris? Siter Ibiza 20vt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HrpZ88 Skrevet August 7, 2010 Rapporter Share Skrevet August 7, 2010 http://www.partsandretards.no/webshop/product/41781/5627 Det settet senker mye, Bra kvalitet, men er vel litt mykere en Vmax kanskje (?) Siter 98 Audi A3 94 VW Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mbc202 Skrevet August 7, 2010 Rapporter Share Skrevet August 7, 2010 dårlig service hos de har jeg lest her inne.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CupraR Skrevet August 7, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2010 Så ikke ille ut det settet. Må ned ca 6 cm så hadde ikke vert dumt. Noen som veit om det er stress å montere sportsratt fra facelift? Siter Ibiza 20vt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CupraR Skrevet August 8, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2010 Litt inspirasjon: Tror det blir rs4 fanger. Går for Dietrich rs4 fangeren tenker jeg. Siter Ibiza 20vt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CupraR Skrevet August 9, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2010 Nok et dårlig mobilbilde.. Skal ta noen skikkelige om været tillater det i morgen! Fremdeles ingen fremgang. Venter på at felgene skal dukke opp. Siter Ibiza 20vt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CupraR Skrevet August 18, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2010 Jarra..:yodude: Siter Ibiza 20vt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CupraR Skrevet August 18, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2010 Mine til høyre, fatters til venstre :) Siter Ibiza 20vt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CupraR Skrevet August 20, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2010 Da var det et par bilder.. Hun skriker etter bakkekontakt, men det blir nok et par mnd til. Ble refset og fikk bot.. Sånn er livet. Bedre med 18" enn 15" babyhmm? Hun fikk seg også en ny endestuss. Siter Ibiza 20vt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CupraR Skrevet September 10, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2010 Da er jeg med i en budrunde på et weitec - coilover kit. Senker 40-120mm.. Burde holde. Funnet faceliftlyktene jeg skal gå for. (OEM) Har noen noen erfaringer med dette settet? Siter Ibiza 20vt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
madskk Skrevet September 10, 2010 Rapporter Share Skrevet September 10, 2010 Detta blir bra med litt senk ;) Stå på! Siter "Du er ikke full hvis du klarer å ligge på gulvet uten å holde deg fast" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CupraR Skrevet September 18, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2010 Håper jeg også på. Har en del småplukk som skal gjøres med lakken også.. Update: Kjøpt sotede blinklys til skjermene. Gjør seg bedre på bilen enn de stygge oransje. Siter Ibiza 20vt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet Desember 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2010 ble vist stopp her :D Siter http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg