chilpadde Skrevet August 2, 2010 Rapporter Share Skrevet August 2, 2010 Hei. Har en Passat 3BG 2002 mod. Har hatt bilen på service nylig og ingen feil ble oppdaget der. Oppdaget idag når jeg skrudde av bilen at det var en liten vann flekk under bilen. Trodde kanskje det var olje men det tørket ganske fort bort så da er det vann. Temperaturen på bilen holder sg stabil og det kommer ikke noe når bilen står stille. Tenkte at det må være kondens fra klima anlegget men usikker på hvor mye det evt skal komme da? Noen som har samme oppfatning eller andre tips? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet August 2, 2010 Rapporter Share Skrevet August 2, 2010 Hei :) Ofte ser du at det drypper vann av bilens klimaanlegg og ned på bakken under bilen. Så lenge denne væsken er uten farge og lukt, er det ikke noe å uroe seg over; det er bare kondensen fra fuktigheten som klimaanlegget har ”trukket ut” av den tidligere varme luften.[/Quote] Link sitat Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw caddy rline Skrevet August 2, 2010 Rapporter Share Skrevet August 2, 2010 Det er nok kondens fra klima anlegget din,det kan komme en del ut fra den ja. Jeg får en vann flekk under bilen min etter en kjøre tur med klima på. Siter 76 260z 2+2 91 300zx twin turbo 98 zzr600 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg