trulsd Skrevet Juli 30, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2010 Har kjøpt meg en ny gammel bil, og i den forbindelse holder jeg på med å skifte litt pærer og annet småtteri. Så skulle jeg bytte parklys, men får den ikke løs. Har ikke vært borti patenten før, og vil ikke bryte og ødelegge. Den tyske instruksjonboka hjalp ikke stort. Det er sikkert kjempelett for den som kan det. Så spørsmålet er hvordan får jeg ut den #¤&&/ pæra? ps, jeg vet at den ikke er koblet til strøm på bildet :P http://bildr.no/view/694808 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exposito Skrevet Juli 30, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2010 bare dræg i kabelen så kommer hele sokkelen ut. bruk en tang vis det ikke går ant å dræge i kabelen. Siter 1989 VW Passat 1.8 CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trulsd Skrevet Juli 30, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2010 bare dræg i kabelen så kommer hele sokkelen ut. bruk en tang vis det ikke går ant å dræge i kabelen. Der kom jæveln, takkskaruha! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg