Sanderr Skrevet Juli 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2010 Hei :) kikker litt rundt omkring etter Audi 100 nå for tia, men er litt kresen og har noen kriterier som må oppfylles; *Riktig motor (jeg snakker da om 2.8 V6) *Lav km (helst under 200k på tellern) *Manuell er et must *quattro er også et must *Så stock som mulig (noe kan såklart aksepteres) *og ellers fint interiør/eksteriør (det behøver ikke se NYTT ut) *Bulker og riper kan det godt være, men da med reduksjon i pris *Sedan foretrekkes, men kommer det et fint eksemplar av en stasjonsvogn er jeg villig til å gjøre en handel der å :) Pris: ser for meg at den vil havne mellom 25-40 tusen, så har du et fint eksemplar som oppfyller flesteparten av disse punktene, legg gjerne inn en kommentar så jeg vet du finnes :D ~Sander Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s-line90 Skrevet Oktober 25, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2011 Har en Audi 100 2.8 v6 til salgs ;) er ikke quattro ;( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg