Roberto Skrevet Februar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2004 Har en enorm schnitzler turbo med WG fra en Volvo TD70A (7 liters ting).. Selges høystbydende, eller byttes i mindre turbo. Ingen aksial slark. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rfPolo Skrevet Februar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2004 mener du Schwitzer-turbo? passer den i polo:D Siter - '01 SEAT Leon 4 20VT X '96 VW Polo Colour Concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wicked Skrevet Februar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2004 Originally posted by rfPolo mener du Schwitzer-turbo? passer den i polo:D hahaha! Kanskje i bagasjerommet da i så fall.. :D Siter "It's not WHAT you know, it's WHO you know!" 1988 bmw 525 turbo (watch out) 1994 Nissan Skyline GTS-T (overnight parts from japan) 1992 Mazda Rx7 Type R (apexi, greddy, blitz, öhlins,haltech,REamamiya(selges) nå c-west++ ) Snart f***ing fast. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Februar 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2004 Vet da fan eg.. men eg kan love deg at den hadde nok fungert bedre som senkesett en turbo på poloen ;) ;) ;) :D:D:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Skrevet Februar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2004 Hadde vert moro med et bilde....... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Februar 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2004 Originally posted by Henrik Hadde vert moro med et bilde....... hadde jeg hatt kamera, så hadde det jo hvert lett, meeeenn.....:) La oss bare si det sånn, den er stor, den leverer alvorlig mye luft og lykke til med å putte den på noe under 3 liter..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jackpot Skrevet Februar 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2004 har du noe mer konkrete data på den? :rolleyes: Siter '01 E39 530DAT '95 mondeo sedan www.fordmondeo.org www.mondy.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Februar 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2004 Originally posted by Bmw345 Ja kom med noe form for bilde... Er på jakt etter en slik turbo. Mye skal du ha for den? Vannkjølt? Gi meg mål på: Kompressorhus ut/inn Turbinhus ut/inn Skal få til noen mål vettu! Må bare komme meg ut til den først.. Send meg en PM i morgen, så skal vi se hva jeg får til! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg