victima Skrevet Juli 23, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2010 Etter at alarmen på min 3b gikk her om dagen, så vil ikke blinklysa på høyre side slukne, ikke vil de blinke når jeg setter på blinklyset innen i fra heller. Har prøvd å ta av pluss polen over natten uten hell, har også prøvd å ta ut sikkringen til blinklysa, men da slukna den ikke. Er det nødblink releet eller er det den enheten som styrer alarmen? er rådløs her... Dette har hendt 1 eller 2 ganger tidligere, men da har det blitt borte etter hvert. Nå har jeg kjørt med det sånn i en uke... Siter Passat 3B -97 110Hk TDI -/ Første bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fartstripa Skrevet Juli 23, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2010 høres ut som jordfeil.. Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jessheim Skrevet November 7, 2012 Rapporter Share Skrevet November 7, 2012 Etter at alarmen på min 3b gikk her om dagen,så vil ikke blinklysa på høyre side slukne, ikke vil de blinke når jeg setter på blinklyset innen i fra heller. Har prøvd å ta av pluss polen over natten uten hell, har også prøvd å ta ut sikkringen til blinklysa, men da slukna den ikke. Er det nødblink releet eller er det den enheten som styrer alarmen? er rådløs her... Dette har hendt 1 eller 2 ganger tidligere, men da har det blitt borte etter hvert. Nå har jeg kjørt med det sånn i en uke... har du fått løst dette problemet? dette har også skjedd på min passat:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg