depalmer Skrevet Juli 22, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2010 Hei. Jeg skal gå til innkjøp av mitt første anlegg. Jeg hører mest på rock, men hører også iblant på hiphop og trance, så bass må jeg ha. Skal ha: Frontsett, sub, forsterkere, spiller. evt. 2 subber. Bilen dette skal stå i er en Volvo 240 Sedan/BMW 530 E34 Sedan. Anlegget skal stå i 240en midlertidig, men vil etterhvert bli flyttet til E34en, så vil helst at anlegget skal være tilpasset E34en. Prisen skal liggepå 7-8 tusen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pioneer1989 Skrevet Juli 23, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2010 hei for rokk fungerer luket kasse utrolig bra.. men ville nokk satsa på en porta .. hvis du skal spille høyt med mye trykk .. åssen bil du har er ikke så farlig så lenge du ikke skal satse på rein db ... kan få utrolig got trykk i en sedan om du bygger en god kasse . åssen pris er det du regner med å bruke på dette :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pioneer1989 Skrevet Juli 23, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2010 sorry leste ikke alt bilstereo.no har mye bra . hvis ikke vill jeg satse på audioform.no han skaffer utrolig bra priser på det meste :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg