BJohan Skrevet Februar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2004 Får man først lille fingern...... da går det jo bare lita stund før man vil ha resten... :D Siter Gult e kult! Gullllll Audi A3! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HoaxiePowah Skrevet Februar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2004 hadde det ikke vært billigere å gått for en 1.8T isteden for en 1.8 hvis det er sån bil du er ute etter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Februar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2004 prøv ESS da? Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grubbel Skrevet Februar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2004 Originally posted by Shyggen Turbo er så vanlig å kjedelig :) Hadde vært morro med comp. sett.. og Comp. er mye mer effektivt i starten en turbo.. om man skulle finne på å modifisere motoren noe mer en.. "normalt" kan man hente ut meget mye med compressor Grunnen til Compressor er mer for utfordringen sin skyld å enkelheten.. da man bare kan plukke vekk reima når man skal til EU sjekk osv.. så får ikke motoren noe spess hk ekstra.. kompressor spiser jo kraft fra veiva og dermed hjula, men gir jo heldigvis mere ;) turbo gir jo bare marginalt mere motstand på eksosen og litt dårligere luftflow men heldigvis her også mere effekt med helt åpen wastegate har du ikke veldig mye effekt i turbobil da :p Siter fly without wings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.