cozmo_ Skrevet Juli 17, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2010 Noen som kan anbefale en FM modulator av typen som festes på antennekontakten bak på hovedenheten? Har prøvd å lete i ymse sjapper, men finner bare varianter av den trådløse typen - hvilket vel er dømt til å mislykkes når man har antennen på _utsiden_ av bilen og senderen er inni bilen.. cozmo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aavar Skrevet August 17, 2010 Rapporter Share Skrevet August 17, 2010 (endret) Edit: Jeg fant på ebay, ogd det er bestilt. Men er det noen sin vet noe inn hvor bra slike fungerer? noen med erfaring? gleder meg til å prøve, men gruer meg til å bli skuffa ;) Aavar Dette lurer jeg også på. Det fulgte med en Pioneer DEH-1600RB til den nye Poloen min, jeg liker spilleren veldig godt siden den funker til mitt bruk, og har riktig farge lys. MEN den har ett problem, og det er ingen AUX-in... Finnes det noen måter å fikse dette på uten å gå via en FM-modulator? Eventuelt som trådstarter sier her, med en kablet fm-modulator... Aavar PS: Hvis ikke, er det noen som kan anbefale en billig trådløs fm-modulator som funker (finnes de)? Endret August 18, 2010 av aavar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg