Rofl Skrevet Juli 16, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2010 (endret) Hei, har nettopp anskaffet 2007 A3 Ambiente og kona er ikke fornøyd med passasjersetet. Dvs. setet i seg selv er bra nok, men hode/nakkestøtten sitter for høyt, og hun får ikke hvile nakken slik hun ønsker. Jeg kan forstå innvendingen. Jeg forsøkte å flytte en støtte fra baksetet med den funket dårlig og er jo heller ikke regulerbar i høyden. Jeg har forsøkt å google på Recaro men blir ikke særlig klokere av det. Noen gode råd? Endret Juli 16, 2010 av Rofl Skrivefeil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten-S Skrevet Juli 17, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2010 Får jo kjøpt sånne puter :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rofl Skrevet Juli 17, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2010 Morten-S skrev: Får jo kjøpt sånne puter :) Joda, har sett at sånt finnes. Men hvor effektiv, hvor god løsning er det egentlig? En svigersønn har en Merc kabrio og setene der ser nydelige ut, og såvidt jeg husker satt jeg også godt der... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juli 17, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2010 For å være litt stygg Men litt seriøst igjen, er det noen som bruker hodestøtten korrekt, jeg har aldri funnet en bil der denne er brukende for min del, om jeg sitter så hode kan hvile på den, så sitter jeg ubehagelig, forøvrig er det en hodestøtte, og ikke en nakkestøtte, bruker man den bak nakken, så risikerer man heller å knekke enn å redde nakken, skla ligge an mot bakhodet. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rofl Skrevet Juli 17, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2010 Einar skrev: For å være litt stygg Men litt seriøst igjen, er det noen som bruker hodestøtten korrekt, jeg har aldri funnet en bil der denne er brukende for min del, om jeg sitter så hode kan hvile på den, så sitter jeg ubehagelig, forøvrig er det en hodestøtte, og ikke en nakkestøtte, bruker man den bak nakken, så risikerer man heller å knekke enn å redde nakken, skla ligge an mot bakhodet. Den var skikkelig stygg gett! :scooter: Men som du sier, hodestøtte er ikke nakkestøtt, skal ikke være det heller! Venter på en løsning på problemet; kjerrringer er ikke å spøke med!:ex_machin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg